15 de març 2012

15-3-2012 Dedicat als ciclistes urbanites de BCN‏

Amb molt de carinyo per a tots els companys i companyes que fem anar la bicicleta a ciutat. Una simpàtica adaptació de lletra a una coneguda cançó d'en Robbie Williams.
Aparteu-vos  gent del mig del meu carril bici
Que encara ens la fotrem,
...anar a pencar és un suplici.
Sé que viuré molt poc
...veig el futur i no falla
planxat per l’autobús ,o pel bastó d’una iaia..
-Ves pel teu carril ciclista!, em crida cada taxista
-Tu tens aquell espai  i està indicat molt bé per l’ajuntament.
Senyora foti el camp, compte amb el gos que el rebento!
L’hi ve un infart senyor
No he calculat bé ho sento...
M’odia el vianant, i el conductor em mataria.
Això no és Amsterdam per molt que es fumi Maria.
Vaig pel meu carril ciclista
fent el malabarista,
però n’hi ha pocs de pintats
i no estan ben connectats

 ajuntament... .
I sobre tu un casc que sembla un xampinyó...
“-Me cago en l’Indurain!”
“-Per la carretera, que la vorera és per les persones!”
“-Què fots a la carretera, no veus que el teu xassís és el teu cos?”
“-M’ha passat fregant, és que no se els veu venir!”
“-Si ens espantes amb el timbre, ens quedem paralitzats. –Com els conills!!”
I si surts del carril, en cap cas no entris a la calçada,
No prenguis cap drecera,
i surt de la vorera,
millor ves-hi amb tren,
ves-hi a córrer el Tour, o Il Giro o La Vuelta a Espanya
aquí tu ets un obstacle,
si ets viu és de miracle
Fes t’ho mirar ...
BH, BMX, Mountain Bike, Trial, Free Style....


Font: ESPAIBICI
(Gràcies, Roger!)