11 de jul. 2011

10-7-2011 Tot voltant per les valls d’Àger

Tot voltant per les valls d’Àger
10-7-2011
Per Yolanda i Daniel


Amb la Yolanda feia temps que dèiem de quedar per fer bici plegats però no hi havia manera de coincidir.  Així doncs, divendres, aprofitant que jo era a Castillonroi i ella a Sort, vam quedar per trobar-nos diumenge a mig camí a Àger amb intencions de descobrir les possibilitats per practicar Btt per la zona.

La veritat és que un cop allí ,no ens vam complicar massa la vida i com a primera presa de contacte en la zona vam decidir de fer un circuit que tot unint ermites entre boscos típicament mediterranis i conreus enllaça Àger amb Corçà recorrent parcialment el GR1. El circuit no és circular i el camí de tornada s’ha de fer pel mateix lloc, cosa que va fer  decidir-nos de retornar per la via ràpida i agafar la carretera fins a Àger.




A la tarda mirant el prospecte del centre BTT em va cridar l’atenció un itinerari que em sonava de la Transmontsec que s’enfila fins dalt de passant per  Sant Alins i m’hi vaig escapar a fer-hi un cop d’ull tot badant amb els Parapents, ales Delta i demés bestiari volador.  

















Ja tenim feina pendent per allí dalt.....