4 de jul. 2011

4-7-2011 Una volta ràpida per Collserola

Volta ràpida per Collserola des de el P9
4-7-2011


I que hi faig jo un diumenge a les 7 de la tarda espatarrat al sofà de casa? Doncs res de bo. Al final tant dir que plouria a BCN res de res, i això que a Roda de Ter hi hem tingut ronda al matí però aquí un cel encalitjat i poc més. Així doncs, em trec la mandra del damunt. No vull acabar com sempre al Castell de Montjuïc i rescato un track de Collserola que tenia oblidat pel portàtil i que desava per dies com avui, el pujo al GPS, em poso la disfressa de Power-Ranger Betetero i molt passades les 7, començo a pedalar rumb a Collserola, Bac de Roda cap amunt, fins la Plaça Karl Marx i d’allí a Torre Baró i Turó de Segarra tot seguint la pista de la carretera de les Aigües abandonant-la per baixar fins a Can Cerdà i Can Codina i ja de pujada, Sant Iscle de les Feixes, tot resseguint la Serra de la Ventosa anant a trobar el camí d’anada desfent ara tot el camí fins al punt de sortida ,això si tot per pistes bones-mig bones.






En resum, una sortida ràpida que passarà sense pena ni glòria, això si en un temps record doncs a mig camí m’he adonat que anava tot feliç pel món amb una càmera de recanvi punxada, sense el kit d’eines de reparació,  sense llums ni mapa i ni tan sols unes tristes piles per poder  recanviar en el GPS que s’ha anat queixant de bateries baixes tot el camí, havent de pitjar l’accelerador de valent no fora que se em fes de nit per Collserola, parc del que val a dir soc un perfecte desconeixedor i que tot i que he arribat amb les darreres llums del dia a casa m’ha anat de ben poc de “pillar”, -Buffff, quina apurada!!! i és que no es pot començar una ruta de 37kms per indrets desconeguts a poc de les 8 del vespre i sense llums.... .