8 de set. 2014

28-8-2014 Tot passejant per Loarre i Riglos...

Tot passejant per Loarre i Riglos...
28-8-2014

Avui, m’ha tocat pujar a Osca a solucionar uns temes administratius. La veritat és que ja anava amb el pensament de perdre el dia per allí dalt, però sorprenentment, la gestió ha estat molt més àgil que no em pensava i a mig matí ja era fora amb el dia perdut del tot. Com que no tenia previst fer activitat i l'hora no donava ja per massa més però sortosament duia la càmera, se m’ha acudit d’anar a visitar el castell de Loarre que tot i haver-hi  estat altres vegades, no em canso mai de repetir....






































...I ja posats, després m’he acostat a Riglos que és a tocar, per tal de veure si trobava l’accés a la Ferrada del Cubilillo os Fils







+ info a http://deandar.com/ferratas/via-ferrata-riglos