27 d’ag. 2011

27-8-2011 Del Fòrum a St.Cugat passant per Montcada.

Del Fòrum a St.Cugat passant per Montcada.
27-8-2011
Per Neus, Sara, Josep ,Rafa, Sergi i els Daniels.
Continuant amb el seguit de sortides de descoberta de la Serra de Collserola i rodalies, avui  amb una colla ,ens hem arribat fins a Sant Cugat del V. en la que jo qualificaria de fàcil, distreta i simpàtica matinal.
Tot seguit us en faig cinc cèntims de com ha anat.....
Sortim matiners del Fòrum poc passats quarts de nou.

Amb ritme alegre, anem a trobar el carril bici del Besós remuntant-lo fins al trencall – pont de Montcada. Travessem el riu i anem a cercar un pas per sota la via. Per carril bici i pel marge d’un polígon, anem a petar a la carretera N-150, que just passar per sota d’un pont de l’autopista abandonem per agafar un trencall a l’esquerra que mena a una hípica per tot seguit, després d’un revolt, travessar La Riera Sant Cugat.

El camí ara és un agradable passeig per pista ample i bona que travessant fins a tres cops la riera ens acosta al Parc Tecnològic del Vallès sortint prop del Sincotró i a la carretera de St. Cugat a Cerdanyola.

Passem pel costat de Can costa i ens dirigim cap al Monestir de Sant Cugat, on fem una aturada tècnica per esmorzar en una terrassa i de pas, fer-la petar una estona.

Ens tornem a posar en marxa i anem a trobar la circumval·lació de Sant Cugat on neix una nova pista que ressegueix la Riera de Sant Medir passant a tocar del Pi d’en Xandri.

Ara la pista va per la obaga direcció Can Borrell, on poc abans, s’agafa un trencall cap al Coll de la Torrefera que ens deixa en la carretera BV-1415 (crec...) i per ràpida baixada agafem el trencall a la dreta de la pista que discorre en paral·lel al torrent de Can Coll tot travessant el Bosc de Canaletes sortint a unes extenses pastures tornant a trobar el camí d’anada de retorn a Montcada.

D’aquí el llarg i avorrit èxode del carril bici del Besòs fins arribar al Fòrum de nou tot tancant el cercle. Una bona passejada per fer gana....