20 d’abr. 2012

12-2-2012 De Barcelona a Molins de Rei per Collserola

De Barcelona a Molins de Rei per Collserola
12-2-2012
Doncs avui m’he adormit, si ,si, jo també m’adormo de tant en tant i el cert és que tenia moltes ganes de sortir amb la moto en vistes a l’èxit d’ahir. Avui la única pega és que a casa celebrem Santa Laia i he de ser d’hora a casa. No li puc fer el lleig a la meva nebodeta!. Així que amb lo tard que és la cosa és complicada ,on anar? I és que ja no son hores d’anar pel món. Així que busco el recurs fàcil i pujo a Collserola a fer quatre plegades ,això si, amb la Lumix a la butxaca, com ha de ser. La veritat és que no hi ha massa a explicar de l’escapada; dia solei, més fred que ahir, força calitja en l' ambient i l’itinerari: Rondes, carretera de la Rebassada ,Vallvidrera, mini aturada a Santa Creu d’Olorda,( a petar de gent i molta, molta BTT:-/)

 i Molins de Rei ,que no hi havia estat mai i cap casa desfent camí. Com anava amb l’horari força apretat ,tan sols he pogut veure alguns carrers del centre i aquesta és la impressió que m’ha donat...